Polityka Jakości
Znamy i monitorujemy potrzeby rynku i Klientów. Współpracujemy z najlepszą kadrą dydaktyczną. Jesteśmy w stanie zaoferować najwyższej jakości szkolenia i usługi poszkoleniowe, które w znaczący sposób podnoszą kwalifikacje pracowników i przyczyniają się do rozwoju ich dalszej kariery zawodowej czy uzyskaniu zatrudnienia.
Działania te realizujemy przez:
- Rozwój oferty szkoleniowej i programowej zgodnie z oczekiwaniami Klientów i zmianami zachodzącymi na krajowym i międzynarodowym rynku.
- Przygotowanie oferty dotyczącej szkoleń dedykowanych na podstawie przeprowadzonych wcześniej badań potrzeb Klienta.
- Spełnianie wymagań związanych z jakością świadczonych usług oraz założeń powstałych w procesie badania potrzeb Klienta.
- Zachowanie poufności danych w całym procesie wykonywania usługi i po jej zakończeniu dla Klienta.
- Poszanowanie praw autorskich – materiałów dydaktycznych dostarczonych i tworzonych na potrzeby szkolenia jak i informacji udostępnianych przez Klienta w trakcie i po zakończeniu usługi.
- Kadra trenerska ciągle doskonali swoje kompetencje aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie.
- Doskonalenie usług szkoleniowych poprzez bezpośredni kontakt z Klientem, wykonywanie analizy potrzeb szkoleniowych przez specjalistę z dziedziny, której ma dotyczyć szkolenie oraz udostępnianie ankiet wstępnych i podsumowujących szkolenie.
- Działanie zgodne z prawem i zasadami etyki biznesowej.