Zarządzanie zespołem i komunikacja wewnętrzna.

Do kogo skierowane są warsztaty:

  • Liderów
  • Menedżerów wysokiego szczebla
  • Osób zarządzających istniejącymi zespołami
  • Osób budujących nowe zespoły
  • Osób, które chcą rozwijać kompetencje menedżerskie w czasach dużej zmienności (VUCA)

Program szkolenia:

Kompetencje społeczne Managera

  • Znajomość technik komunikacyjnych sprzyjających zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktów
  • Umiejętność zapobiegania trudnym sytuacjom w zespole
  • Znajomość kluczowych zasad postępowania z konfliktami interpersonalnymi w zespole

Budowanie autorytetu

  • Czego Twoi ludzie oczekują od Ciebie?
  • Techniki umiejętnego motywowanie i inspirowanie,
  • Sposoby egzekwowania efektów pracy,
  • Udzielanie informacji zwrotnej,
  • Tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o szacunek i zaufanie.

Zarządzanie zespołem – błędy, które powodują utratę zaufania

Przywództwo Sytuacyjne

  • 4 poziomy gotowości pracownika do wykonania zadania – umiejętne diagnozowanie,
  • 4 style przywództwa – jak szef powinien się zachować w przypadku każdego z czterech poziomów gotowości podwładnego,
  • trening w oparciu o specjalnie przygotowane scenariusze.

Cele i zadania zespołu

  • jak cele zespołu wiążą się ze strategią firmy,
  • określenie oczekiwań wobec członków zespołu,
  • wystąpienia/expose szefa – trening.