Szkolenia twarde/eksperckie:
Akademia księgowości 2024 dla księgowych
Akademia podatkowo – prawna z elementami płac, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych z wykorzystaniem narzędzi IT.
Kurs samodzielnego księgowego.
Szkolenie SEP G1/G2/G3 (D+E) oraz pomiary
Wpływ obróbki cieplno – chemicznej na własności mechaniczne i na parametry wytrzymałościowe materiałów.
Dyrektywa ATEX – Wymagania techniczne i dokumentacyjne dla urządzeń pracujących w strefach zagrożonych wybuchem.
Technika i obsługa łożysk wraz z użytkowaniem uszczelnień.
Programowanie sterowników logicznych i robotów przemysłowych ABB.
NX CAD2 – Szkolenie zaawansowane.
SOLIDWORKS Zaawansowane modelowanie złożeń.
Pricing, polityka cenowa. Metody ustalania cen.
Zarządzanie zapasami.
Lean Management w branży produkcyjnej jako narzędzie usprawniające procesy.
Lean Management w magazynie – Zarządzanie logistyczne zasobami i przepływami magazynowymi.
Planowanie i organizacja pracy w przedsiębiorstwie – MS Excel w firmie.
Użytkowanie podstawowych przyrządów pomiarowych.
Nowoczesny magazynier – gospodarka logistyczna.
Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
Szkolenie z zakresu czytania rysunku technicznego.
Zaawansowany kurs rysowania schematów elektrycznych w SEE.
Zastosowanie metodyki BIM w cyklu dostarczania informacji projektowej według ISO 19650 w branży budowlanej.
Szkolenie SQL język dostępu do bazy danych Oracle, MS SQL Server poziom I i II.
Social media – skuteczne taktyki dla biznesu.
Obsługa pakietu office: excel – poziom podstawowy / średniozaawansowany / zaawansowany
Warsztaty doskonalące dla audytorów wewnętrznych normy PN-EN ISO 9001:2015 – analiza ryzyk i szans.
Kurs księgowo-kadrowy z elementami płac, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych.
Podstawy bezpieczeństwa informacji w organizacji.
Akademia Doskonalenia Rozwoju Jakości Usług Gastronomicznych.
RODO.
Składka zdrowotna w biznesie w 2022r.
Ochrona sygnalistów – nowe obowiązki pracodawców.Kompetencje miękkie:
Budowanie wyniku sprzedażowego poprzez profesjonalizację sprzedaży z wykorzystaniem systemu CRM z elementami telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta.
Zaawansowane negocjacje w biznesie i skuteczne techniki sprzedaży.
Obsługa trudnego klienta.
Zarządzanie klientem strategicznym – poziom zaawansowany.
Negocjacje zakupowe i sprzedażowe.
Komunikacja w zespole dla managerów i kadry zarządzającej.
Zarządzanie ludźmi (kierowanie).
Odpowiedzialne przywództwo.
Zarządzanie zespołem i komunikacja wewnętrzna.
Zarządzanie klientem strategicznym poziom zaawansowany Prowadzenie efektywnych spotkań z pracownikamiSzkolenia darmowe
Szkolenie online: Organizacja i zarządzanie pracą zdalną z wykorzystaniem dostępnych technologii i narzędzi.
Szkolenie online: Tworzenie i rozwój rozwiązań chmurowych.
Szkolenie online: Zarządzanie obiegiem dokumentów elektronicznych (tekstowych i multimedialnych) w trybie pracy zdalnej.Wpis do Rejestru Instytucji szkoleniowych RIS i organizowane szkolenia (nie ma szkolenia, którego szukają Państwo – napisz do nas lub zadzwoń